Pages

Al-Quran Link

Quran Explorer - Interactive Audio Recitations & Translations

Monday, January 31, 2011

~Projek baru Kelab Falak Syarie' ^.^~

        Jom kita merekacipta satelit dan baju angkasawan. Hebat cadangan Jabatan Mufti P.Pinang pada tahun ini. Itulah hasrat kelab pada tahun lepas yang tak kesampaian. Mari kita memerah idea bagaimana bentuk satelit dan baju angkasawan yang bakal direka... Permudahkanlah ya Rabb urusan kami.
        Hasrat yang kedua yang bakal kami bina adalah jam matahari dan penunjuk arah. Kata Jabatan Mufti mereka akan usahakan dengan sekolah andai sekolah tersebut bersungguh untuk membinanya.Inilah bukti akan kewujudan kelab Falak di sekolah. Semoga hasrat ini akan tercapai dengan sokongan yang padu daripada pentadbir sekolah.
        Konvensyen yang akan dilaksanakan di USM juga mestilah bertemakan salah satu daripada fenomena samawi. Moga pameran yang akan kami ikuti dapat menambat hati semua orang untuk singgah di booth kami.
Kepada ahli-ahli kelab dan semua warga irshad dapatlah kiranya menyumbang idea bagi menjayakannya. Insyaallah, semoga projek yang akan kita laksanakan benar-benar bermanfaat untuk semua. Terimakasih kepada Jabatan Mufti diatas dorongan yan padu ini. Hanya Allah sahajalah yang membalas segala jasa baik kalian.Amin. Wailalliqa'.

No comments: