Pages

Al-Quran Link

Quran Explorer - Interactive Audio Recitations & Translations

Thursday, April 14, 2011

Terimakasih Ya Rabb~

     S~Alhamdulilah MTQ peringkat negeri sudah pun tamat(14.4.2011). Kini 2 putera dan 2 puteri Irshad mara satu lagi pusingan akhir ke peringkat Kebangsaan yang akan diadakan di negeri Pulau Pinang bertempat di sekolah kami.Alhamdulillah kami panjatkan rasa syukur yang tidak terhingga padamu Ya Rabb.

    Pada tahun ini kami memasuki syarahan lelaki,hafazan (L) dan hafazan (P),tilawah lelaki dan tilawah perempuan di peringkat negeri.Alhamdulillah kami berjaya mendapat johan syarahan (Mohammad Irfan) Johan hafazan lelaki (Afiq),Johan hafazan perempuan(Amira) serta nombor kedua tilawah Quran (Hasina) dan tempat ketiga bahagian tilawah lelaki(afwan).Dijangkakan akan berlangsung peringkat kebangsaan pada 27-30.5.2011.

    Persiapan yang rapi mesti diatur agar amanah yang dipikulkan oleh negeri dapat digalas dengan baik. Ramuan kejayaan anak-anak ini adalah sifat ikhlas yang tertanam di sanubari mereka. Semua ini dilakukan demi untuk memartabatkan syiar islam di dunia yang sementara ini. Terima kasih sekali lgi. Ya Rabb...Engkau sentiasa mendengar setiap bisikan hamba-hambaMu. Amin Ya Rabbal alamin.

1 comment:

Ustazah Siti Alawiyah said...

KINI KAMI BERADA DI TELUK KUMBAR -LATIHAN PUSAT MTQ.